Известие

Collapse
No announcement yet.

Няколко въпроса около 155

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
    Да колега 155 2.0 16 е с малкия шенкел,на 284 мм диск.
    Пак пишеш глупости.
    Малкия шенкел е на всичкоте 8 клапанови бензинове алфи 155 и там спирачния диск е 257мм.
    По-големият шенкел е на 145QV/145 1.8тс и 155 2.0 16. Там са 284мм предните дискове, ама с 39.5мм отместване.
    На 2.5в6 и на 2.5тд, са с 43.5мм отместване и пак са 284мм. Тук шенкела е различен от 2.0 16 и е още по-голям. Подобен е и на Q4-ката, но там не съм сигурен.


    Даването на газ, води до пристрастяване!
    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
    Volvo V50 2.0D by RuBig

    Comment


    • #32
      Всички 2.0 16в турбо и 2.5в6 са с най-големия шенкел - 284мм диаметър и 43.5мм оффсет на спирачния диск.
      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

      FIAT Coupe 16VT
      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
        Пак пишеш глупости.
        Малкия шенкел е на всичкоте 8 клапанови бензинове алфи 155 и там спирачния диск е 257мм.
        По-големият шенкел е на 145QV/145 1.8тс и 155 2.0 16. Там са 284мм предните дискове, ама с 39.5мм отместване.
        На 2.5в6 и на 2.5тд, са с 43.5мм отместване и пак са 284мм. Тук шенкела е различен от 2.0 16 и е още по-голям. Подобен е и на Q4-ката, но там не съм сигурен.
        Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
        Всички 2.0 16в турбо и 2.5в6 са с най-големия шенкел - 284мм диаметър и 43.5мм оффсет на спирачния диск.
        Да аз съм съгласен с вас ма винаги има шише уиски за печелившия ,ма под голям и малък шенкел какво разбирате,каде е разликата.
        155 2.0 16v МY95 Sport

        Comment


        • #34
          разликата е в захвата за амортесьора и в отвора на полуоската който при по големите мотори е по голям
          малкия е дебелина от 27мм.какъвто е 2.0 16;1.8 16в ввт на делта2
          големия е с дебелина 35мм. като на 2.6 в6;2.5тд;2.0 16в турбо
          Last edited by дадин; d.m.y г., 22:25.
          '98 Lancia Delta 2 1.8 16V
          '96 Alfa Romeo 155 1.9 TD

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от дадин Покажи съобщение
            разликата е в захвата за амортесьора и в отвора на полуоската който при по големите мотори е по голям
            малкия е дебелина от 27мм.какъвто е 2.0 16;1.8 16в ввт на делта2
            големия е с дебелина 35мм. като на 2.6 в6;2.5тд;2.0 16в турбо
            Ето колега пак сме в точка А големия не ни е зор понеже 2.5 в6 2.5тд и 2.0 16 тубо не са от нашият отбор.Понеже големия шенкел иска да каже ,че е по широк при амортесиора,ма какво общо има 2.0 16 туинспарк,с големия шенкел,и нека някои по светнат от мене да ми отвори очите.

            ---------- Post added at 21:42 ---------- Previous post was at 21:37 ----------

            Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
            Всички 2.0 16в турбо и 2.5в6 са с най-големия шенкел - 284мм диаметър и 43.5мм оффсет на спирачния диск.
            Това е ясно като бял ден ,ма в нашия случаи говорим за 2.0 16 туин спарк,и аз незнам кое му е голямото на този шенкел.
            155 2.0 16v МY95 Sport

            Comment


            • #36
              Пичаги темата е за 155 1.8 8v ...вие къде отидохте. ..
              Now: 156 2.5 V6 24V
              Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
                Пичаги темата е за 155 1.8 8v ...вие къде отидохте. ..
                Коментираме колега,понеже ти питаше дали може да си сложиш дискове и апарати от 16 клапанов мотор на 8 клапанова кола,и ако няма разлика в ширината на болтовете,то друга разлика не трее да има,понеже офсет на диска и апарата се диктува от самия диск,и апарат,колегата thecleaner казва ,че има разлика,и аз тогава искам да знам колко е тя ,на колко милиметра са болтовете,на 8 кл,и на колко са на 16 кл.Понеже ако колегата е прав то на 16 ката трее да е 100 милиметра,а на 8 цата по малко,ма искам да знам колко е точно.
                155 2.0 16v МY95 Sport

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                  Коментираме колега,понеже ти питаше дали може да си сложиш дискове и апарати от 16 клапанов мотор на 8 клапанова кола,и ако няма разлика в ширината на болтовете,то друга разлика не трее да има,понеже офсет на диска и апарата се диктува от самия диск,и апарат,колегата thecleaner казва ,че има разлика,и аз тогава искам да знам колко е тя ,на колко милиметра са болтовете,на 8 кл,и на колко са на 16 кл.Понеже ако колегата е прав то на 16 ката трее да е 100 милиметра,а на 8 цата по малко,ма искам да знам колко е точно.
                  ако 2.0 16в туинспатк е с 284мм. то не би трябвало да има проблеми да се монтира шенкела на друг автомобил.Аз например имах 1.9тд и и сложих шенкел от делта2 с мотор 1.8vvt и дискове 284мм.
                  '98 Lancia Delta 2 1.8 16V
                  '96 Alfa Romeo 155 1.9 TD

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от дадин Покажи съобщение
                    ако 2.0 16в туинспатк е с 284мм. то не би трябвало да има проблеми да се монтира шенкела на друг автомобил.Аз например имах 1.9тд и и сложих шенкел от делта2 с мотор 1.8vvt и дискове 284мм.
                    Той шенкела може да се монтира,ма въпроса е дали може да се сложи само апарата и диска без да се сменяват шенкелите.
                    155 2.0 16v МY95 Sport

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                      Той шенкела може да се монтира,ма въпроса е дали може да се сложи само апарата и диска без да се сменяват шенкелите.
                      ако си бил с 257мм. и искаш да минеш на 284мм.,то трябва да смениш и шенкела защото двата шенкела имат разлика в растоянието между болтовете които закрепват супорта.А то е около 10 мм.,също така има и разлика в дебелината на болтовете които държат съпорта.Има и хора които само разширяват самите отвори на шенкела и той да не се сменя.Ама аз не бих рискувал.
                      '98 Lancia Delta 2 1.8 16V
                      '96 Alfa Romeo 155 1.9 TD

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от дадин Покажи съобщение
                        ако си бил с 257мм. и искаш да минеш на 284мм.,то трябва да смениш и шенкела защото двата шенкела имат разлика в растоянието между болтовете които закрепват супорта.А то е около 10 мм.,също така има и разлика в дебелината на болтовете които държат съпорта.Има и хора които само разширяват самите отвори на шенкела и той да не се сменя.Ама аз не бих рискувал.

                        Мерси за инфото колега,сега ако ми кажеш и колко е точния размер на междуболтовото разстояние на двата шенкела и колко е точната разлика,шишето уиски е за тебе.
                        155 2.0 16v МY95 Sport

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                          Мерси за инфото колега,сега ако ми кажеш и колко е точния размер на междуболтовото разстояние на двата шенкела и колко е точната разлика,шишето уиски е за тебе.
                          единия е с 10мм. болтове и другия е с 12мм. следователно по пътя на логиката разликата трябва да е 4 или 5 мм. но не съм напълно сигурен.Мога да ти кажа колко е растоянието на 284мм.а то е 100мм.
                          Last edited by дадин; d.m.y г., 21:59.
                          '98 Lancia Delta 2 1.8 16V
                          '96 Alfa Romeo 155 1.9 TD

                          Comment


                          • #43
                            Какво налягане на маслото ви показват вашите 155ци?
                            И каква е оптималната температура на маслото при нормално градско каране?

                            при студен двигател: празен ход: 6, в обороти: 7 - 7,5
                            при топъл двигател (70 - 75гр.) празен ход: 2 - 2,5, в обороти: 4 - 5

                            Това нормални стойности ли са?
                            И разликата при вървежа на колата с по-голямо налягане в маслото е осезаема. На един приятел пежото 2.0 8в има някаква игра със зацепването на валовете и работи постоянно на 6-7 атм на празен ход, а при гас 8. Това не знам дали са верни стойности но колата върви наистина много добре. Някой запознат ли е по този въпрос?
                            Now: 156 2.5 V6 24V
                            Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                            Comment


                            • #44
                              Налягане на верижния мотор над 6 бара не съм виждал при мен, тъй като има байпасен клапан на маслената помпа и той трябва да работи.
                              Така като ги гледам написаните налягания, си мисля че датчика ти е подменен с ладов или някакъв друг.
                              На топъл мотор налягане на маслото на празен ход е 1 бар, в обороти примерно на 4000 го дават да е 5 бара показанието.
                              На студен мотор ти се струва че върви повече, защото просто колата е по-богата, едва ли е от маслото това... някъде около 70 градуса на антифриз е най-вървежната температура, по мои впечатления.


                              Даването на газ, води до пристрастяване!
                              Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                              Volvo V50 2.0D by RuBig

                              Comment


                              • #45
                                ставаше въпрос за температурата на маслото
                                Явно причината е наистина, че е по-богата.
                                За какво тогава е поставен този уред на таблото? Интересното е, че съм запознат, че почти всеки уважаващ себе си спортен автомобил трябва да има уреди за темп на маслото и за налягането. Странно защо в ГТВ вместо това са решили да сложат часовник... а пък 155 има такива екстри.
                                Last edited by italfen; d.m.y г., 10:36.
                                Now: 156 2.5 V6 24V
                                Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                                Comment

                                Working...
                                X